środa, 12 kwietnia 2017

Zając wielkanocny

Cześć!

Mam na imię Anka i właśnie teraz, oficjalnie rozpoczyna się moja przygoda z blogiem CraftFun. 

Trema! - jest
Pustka w głowie! - jest

Na szczęście to nie konkurs literacki a scrapbooking. Dlatego mam nadzieję, że moja dzisiejsza propozycja na kartkę wielkanocną przedstawi Wam się ze swojej najlepszej strony :), a obfotografowałam ja bardzo dokładnie ;)

Chciałam, aby była ona bardzo kolorowa, wiosenna, energetyczna i wesoła
... i mieściła się w kopercie :)

"Wisienką na torcie" jest uroczy drewniany badzik z zającem, nie zwykłym puchatym króliczkiem, 
a prawdziwym długouchym szarakiem z charakterem :) takim co beztrosko kica po polach
 - zostałam jego fanką od pierwszego wejrzenia. 

Zresztą spójrzcie same/sami

Miłego oglądania :) i Radosnych Świąt !!!







Pozdrawiam
PapieroweSkrawki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz