wtorek, 1 marca 2016

Lutowa Gościnna Projektantka - BeeQueenie


Witajcie!
Już parę minut po północy i mamy pierwszy marca, ale nie poddaję się.. Ferie zimowe troszkę przeszkodziły we wcześniejszej prezentacji naszej zwyciężczyni 43 wyzwania i jednocześnie gościnnej projektantki lutego, ale i postanowiłam jeszcze zaprezentować Wam inspiracje niezwykle zdolnej Edyty. Z tego też powodu wyniki naszego wyzwania zostaną ogłoszone jutro ( dziś ;) )...
A oto kilka słów o Niej samej:

Na imię mam Edyta, a w wirtualnym świecie nazywam się BeeQueenie. Prowadzę bloga: BeeQueenie.blog.pl. Robótki ręczne są moją pasją odkąd pamiętam. To, czym się zajmuję w danej chwili, zależy od tego, w jakim miejscu życia jestem. Scrapkowanie zaczęłam od własnych zaproszeń ślubnych. Może to nie jest dobry moment na naukę, ale kto odwiedzie przyszłą Pannę Młodą od pomysłu na swój własny Ślub... Nikt się nie odważył (a wręcz zagrzewali do pracy), a ja, przy założeniu, że ma nie być dwóch takich samych zaproszeń, wiele miesięcy ślęczałam nad papierami. Kiedy wróciłam z Podróży Poślubnej i rozejrzałam po swoim domu, okazało się, że sama mogłabym otworzyć sklep z akcesoriami do scrapbookingu... 
Potem urządzałam mieszkanie, więc wzięłam się za decoupage i odnawianie mebli. Kiedy wokół mnie pojawiało się coraz więcej dzieci, odkryłam minky oraz przepiękne kolorowe bawełny i ... wsiąkłam w szycie obdarzając pierwszą miłością maszynę do szycia mojej Teściowej.   
Obecnie na tapecie znów jest scrapbooking - jednym z hobby mojego Męża jest fotografia i szkoda mi nie wykorzystywać tych pięknych zdjęć do LO i albumów.
Kto wie, co będzie jutro ;)

 

Miejmy nadzieję, że to jutro przyniesie kolejne kreatywne pomysły Edycie ,a co mamy dziś?
Same smakowitości!

Rewelacyjne pudełko, w cudownym odcieniu niebieskiego zostało ozdobione naszą CEGIEŁKĄ SŁÓWKIEM

LO - ach świetne są te pochlapania! a wśród nich  BADZIK APARAT oraz mimo że delikanta to jakże ładnie podkreślająca istotę zdjęcia NAKŁADKA NA ZDJĘCIA


Kolejne świetne LO. Fantastyczna kompozycja, w której to znalazły miejsca nasze RAMKI NA FOTKI


Inspiracje naszej Gościnnej Projektantki zamyka to przepiękne romantyczne pudełko ze świetnym napisem LOVE.




BeeQueenie , Edyto, dziękujemy, że mimo trudności czasowych znalazłaś jednak chwilkę, by nas uraczyć Swoimi pięknymi pracami. 

A jutro... A jutro - właściwie dziś - wieczorową porą dowiecie się, kto zwyciężył i kto pochwali się swoimi inspiracjami!

Pozdrawiam serdecznie w imieniu całego DT,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz