sobota, 13 lutego 2016

Wyzwanie # 44 SHABBY LOVE

Lutowe wyzwanie niesie za sobą kolejną możliwość kreatywnego spojrzenia na tworzenie... No dobra będzie miłośnie, bo już jutro walentynki, ale Karolina zaproponowała, by ta miłość była w stylu shabby... Co Wy na to?


Przygotujcie, proszę, prace, 
które możliwie najpełniej zinterpretują naszą wytyczną. Niech będzie pastelowo, serduchowo, romantycznie, koronkowo, miłośnie, sielsko i anielsko...

A oto jak poradziły sobie z wyzwaniem nasz zespół...

Karolina stworzyła pracę w słodkim amerykańskim stylu shabby... Użyła:





​ Przygotowana praca przez Rudolph to miniLO, stworzone na bazie primowych papierków z przecudnym, klimatycznym zdjęciem, którego idealne dopełnienie stanowi tekturkowy, odręczny napis "kocham" - ten, i wiele innych napisów, znajdziecie oczywiście w naszym firmowym sklepiku w zestawie "LOVE" 


Aśko "wycisnęła z siebie wszystko, by powstała praca w stylu shabby. Dzięki użyciu 
otrzymała znakomity efekt:



Funiaa na swoim maluśkim tagu ma troszkę miłosnie, troszkę w bieli i różu.
Wykorzystała:





Bligu natomiast wykorzystała BADZIK NAPISY , by nim udekorować tę piękną kartkę...




Na końcu ja, pisząca te słowa, czyli Jagodzianka. Stworzyłam notes dla wyjątkowej dziewczynki, którą poznałam 2 tygodnie temu. W każdym razie tak mnie ujęła, że bardzo chciałam coś dla Niej zrobić... Moje kolory są może bardziej soczyste, jednak koronka miętowa, delikatne kwiaty i serducho łączy jedno... shabby. Użyłam 



Pamiętajcie, że:
1. Zgłaszać możecie dowolną ilość prac, wykonanych zgodnie z tematem 
i główną wytyczną wyzwania.
2. W zgłoszonych pracach nie musicie korzystać z produktów dostępnych w naszym firmowym sklepiku, nie mniej jednak, będzie nam niezwykle miło, jeśli się pojawią ;)))
3. Prace, wraz ze zdjęciem poglądowym, zamieszczacie na Waszym blogu
wraz z podlinkowaną informacją, jakiego wyzwania dotyczy.
4. Posta z pracą zamieszczacie (za pomocą "żabola") również na naszym blogu 
- pamiętajcie, by podlinkować konkretnego posta 
z pracą wyzwaniową, a nie całego bloga;
5. Na zgłoszenie prac, macie czas do  27 lutego
dwa dni później zostaną ogłoszone wyniki wyzwania;

Nagrody czekają ;)))

Pozdrawiam wszystkich ze szczerego serducha w imieniu całego DT,



3 komentarze:

  1. Super wyzwanie, może zdążę zgłosić jakąś pracę... Uwielbiam Shabby... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne inspiracje! Aśkowy łapacz snów mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń