środa, 8 kwietnia 2015

Męskie kartki - niekoniecznie na poważnie

Witajcie.
Tak wyjątkowo dzisiaj jestem ja i moje inspiracje.
Chciałabym Was dzisiaj zaskoczyć. Bo najczęściej , kiedy widzę kartki dla mężczyzn, stworzone są w kolorystyce stonowanej, ciemnej i poważnej. A ja - może z powodu tęsknoty za wiosną - postanowiłam wykorzystać jasne, wesołe kolory. Zaszalałam! Choć w tym szaleństwie, mimo wszystko nie sięgnęłam po różowy ;) Są jednak granice ;)

Kartka dla starszego pana, któremu do setki już niewiele brakuje. Tekturka BICYKL nawiązuje do klimatu retro, ale kolorystyka całej kartki nawiązuje do piosenki z Kabaretu Starszych Panów "Wesołe jest życie staruszka" ;)





 Drugiemu panu daleko do setki, ale radosny klimat zachowałam i w tej pracy, wszak "młodość sie musi wyszaleć" ;) Ozdobiłam GWIAZDKĘ, by pięknie błyszczała...





Mam nadzieję, że przekonałam Was do innego spojrzenia na męską kartkę.

Pozdrawiam,


2 komentarze:

  1. no tak co niektórzy 100 dożywają więc sto przestało być docelowym wiekiem , bardzo pogodna karteczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy dziadek ma 94 lata, trudno mu życzyć "tylko" setki ;)

      Usuń