czwartek, 11 grudnia 2014

Gościnna Projektantka - edycja grudzień 2014 cz. I

Witam Was wieczorową porą.
Zapewne u Was przygotowania świąteczne pełną parą, ale wierzę, że zaglądacie do nas z ciekawością, kogo dzisiaj będziemy gościć.

Scraperka to znana. Jej prace wyróżniają się bogactwem, zamiłowaniem do wielowarstwowości kartek, mediów, kwiatów.

Naszą dzisiejszą Gościnną Projektantką jest KARASIOWA
Oto, co mówi o sobie: "Jestem mamą dwóch pełnoletnich już córek Pauli i Klaudii, a także nastoletniego syna Filipa i żoną Karasia. Domatorką mimo woli, optymistycznie nastawioną do świata i ludzi, ale i do zwierząt.Od maja 2013 r. zaczęłam robić kartki scrapowe, jednak kartki to u mnie kwestia dużego przypadku, ponieważ pierwsze czym się zajęłam profesjonalnie to był haft krzyżykowy, przez 8 lat wyszywałam obrazy a potem zaczęło ciągnąć mnie do kartek, ale haftowanych i dopiero kiedy zobaczyłam pierwszą kartkę właśnie scrapową, wiedziałam już wtedy, że to jest coś właśnie dla mnie. Te warstwy i te ogromne ilości cudownych dodatków. I tak zaczęła sięmoja przygoda z papierem, która trwa do dziś. Teraz bardzo lubuję się w bałaganiarskich kartkach, rzadko kiedy zrobię cośkryształowo wymuskanego, czyściutkiego, w sumie takie zrobiłam tylko kartkikomunijne, reszta to typowo podarte, przybrudzone karteczki, ale z nutkąjednak delikatności koronek czy tiulu. Poza tym należę do tego grona osób,które czasami muszą trochę pokwiatkować, a niekiedy bardzo pokwiatkować, ale również i do tych, które nie wyobrażają sobie swoich prac bez warstw."


Naszej Gościnnej Projektantce bardzo zależało na tym, aby w swoich pracach pokazać zastosowanie naszych pięknych tekturek na różne okazje. Ale Karasiowa nie lubi, może -jak twierdzi - nie umie robić prac, gdzie tekturka jest na pierwszym miejscu, bardzo widoczna. W Jej pracach tekturki raczej wychodzą spod bukietów, wtapiają się jednak w całość i są bardzo spójne z resztą dodatków. 

do karteczki z okazji rocznicy ślubu Karasiowa użyła DEKOR KWIATOWY KRAFT oraz DEKOR Z SERII OGRÓD  i  DEKOR ROŚLINNY




W karce ślubnej zaś pięknie wkomponowała AŻURKOWĄ PARĘ MŁODĄ



Bardzo dziękujemy Karasiowej za pierwsze inspiracje i zapraszamy 17.12 na drugie spotkanie!

Pozdrawiam,

2 komentarze: