wtorek, 11 listopada 2014

Gościnna Projektantka - edycja listopad 2014


Witam Was serdecznie!
Tę Gościnną Projektantkę znam od stu lat, a może nawet i dłużej. Zawsze, co mnie zachwycało w Jej twórczości, to niesamowita dbałość o szczegóły, taka "czystość" wykonania i ten charakterystyczny styl, który rozkwita i wciąż... budzi podziw.
Jej prace są bardzo retro, nie boi się odważnych zestawień kolorystycznych. Idzie Swoją drogą, nie będąc ślepą na nowinki w świecie rękodzieła ogólnie pojmowanego, ale też ślepo nie naśladując trendów. I przez to Jej prace są tak wyjątkowe.
Panie I Panowie, oddaję głos naszej Gościnnej Projektantce Listopada



Witajcie :)
 Jako stała miłośniczka produktów CraftFun, z ogromną przyjemnością korzystam z możliwości goszczenia na tym blogu i tworzenia dla Was craftfunowych inspiracji. Do moich ulubionych produktów tej marki należą szablony. Uwielbiam zabawę z wzorami i tworzenie własnego, niepowtarzalnego papieru do moich kartek. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka z nich.

Do pierwszej użyłam tuszy, złotej farby i szablonu "Karo Mini" , oraz oczywiście przepięknych tekturek z serii Ogród "Koniczyna".


W drugiej kartce na tle zrobionym zielonym tuszem dodałam wzór przy pomocy gesso i szablonu MASKA ROMBY


Dwie kolejne kartki - to kartki typu "zrobione w 10 minut". Zobaczcie jakie to proste - na jednolitym papierze zrobiłam wzór przy pomocy szablonu i złotej farby, wystarczył jeden kwiatek, trochę sznurka i gotowe :)



Mam nadzieję, że zachęciłam Was do takiej zabawy :)

Nie wiem jak Wy, ale moje serce zostało kupione tymi kartkami. Są niesamowite! I te kolory, ta prostota! Coś fantastycznego! Zachęcona do zabawy, zaraz zabieram się do Tworzenia  kartki w tej technice, choć w stylu... jagodziankowym;) Konstancji styl jest nie do podrobienia!

I Was zapraszam do eksperymentowania z naszymi maskami, bo widzicie, że efekty są rewelacyjne przy małym nakładzie pracy. Stwórzcie podobne prace, choć ...we własnym klimacie ;)

Konstancjo, bardzo dziękuję Ci za pierwszą wizytę  na naszym blogu, za tak piękne inspiracje i zapraszam na pokaz Twoich kolejnych dzieł przy kawie ;)... już 17 listopada. A może skusimy się na trzecie spotkanie w tym miesiącu? Ja bardzo chętnie, bom głodna takich pomysłów!

Pozdrawiam w imieniu całego DT CRAFTfun,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz