piątek, 8 sierpnia 2014

Kurs na tablicę suchościeralną

Witam,
w związku z zainteresowaniem moją tablicą, zgodnie z obietnicą na dziś przygotowałam dla Was kurs na jej wykonanie!

KURS NA TABLICĘ SUCHOŚCIERALNĄ


 Zatem zabieramy się do pracy:


Przyda nam się:
*baza pod tablicę (ja wykorzystałam bazę albumową, ale może to być też np.tekturka po pudełku, coś do usztywnienia tablicy)
*dwa papiery 30x30
*folię (użyłam foli, którą wykorzystuje się w tworzeniu przeźroczystych teczek)
*linijka metalowa
*nożyk
*nożyczki
*klej
*kosteczki
*ołówek
*dziurkacz
*biały papier do dziurkacza (ja używam 120g)
*motylki
*perełki ozdobne
*i najważniejsze: pisak do "białej" tablicy oraz gąbka do ścierania

Uff... dużo tego się narobiło ;)


Zaczynamy od przygotowania bazy. Żółty papier przycięłam 23x27cm, a papier w niebieskie paski oraz folię na 21x25cm. Tekturową bazę albumową docięłam do wielkości żółtego papieru. 


Rozpoczęłam ozdabianie mojego bazowego papieru motylkami.


Niebieski papier nakleiłam na tekturową bazę, po czym na brzegach obkleiłam go kosteczkami, tak ażeby pół nachodziło na papier, a pół na bazę.


Na kosteczki nakleiłam folię

Ponownie obklejam kosteczkami bazę. Tym razem tylko część tekturową.


Żółty papier obróciłam na "lewą" stronę i narysowałam linie 1,5cm od krawędzi.


Za pomocą linijki i nożyka wycięłam ramkę.


Z pomocą dziurkacza przygotowuję ozdobę na ramkę.


Naklejam ramkę na uprzednio przygotowane kosteczki. Dodaje motylki, żeby wzmocnić efekt 3D oraz ozdabiam resztę ramki półperełkami.


I jeszcze raz rzut okiem na śliczne CRUFTfunowe motylki! Po prostu się w nich zakochałam!


I tablica gotowa do powieszenia w kuchni!

W pracy wykorzystałam:

Pozdrawiam serdecznie

5 komentarzy: