piątek, 9 maja 2014

Toaletka dla PRAWIE dużej miłośniczki koni

Witam Was serdecznie!
Mam nadzieję, że nie wznosiliście zbyt wielu toastów winem wczoraj i macie siłę oraz chęć ponownie dzisiaj zobaczyć, czym Was chcę zainspirować.
Toaletka powstała z myślą o mojej Córce, która kocha konie. Skorzystałam zatem z cudnej kolekcji MOJA PASJA KONIE i wykonałam tę oto pracę. Jako że w tym zestawie jest kilka motywów, będę mogła stworzyć cała serię gadżetów do pokoju mojej Córy.
Ja się Wam podoba?








3 komentarze:

  1. Piękna! Środek ma przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Choć pewnie niedługo nie będzie go widać spod sterty różnych spineczek ;) Szukałam takiej toaletki, by się szczotka Jagody zmieściła, bo jej wiecznie szuka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna jest... - taka Mama to skarb :)

    OdpowiedzUsuń