poniedziałek, 7 kwietnia 2014

JAJCARNIA...

Dziś jajeczkowy zawrót głowy. :) 
Powstało mnóstwo  karteczek Wielkanonych. Jedne bardziej skromne inne wesołe i minimalistyczne. Uprasza się o cierpliwość, dużo bardzo dużo zdjęć.:):):)


Na koniec moje najukochańsze karteluchy - wesołe i słodkie :)
Poprosiłam Maję o wycięcie mi kilku jajeczek z tektury falistej, wiedząc że będą się pięknie prezentowały i tak też się stało. :)

Ufff doszliście do końca mam nadzieję że warto było :)

Jeszcze Wam tylko powiem które materiały wykorzystałam przy tworzeniu karteczek.

Pozdrawiam 
 

5 komentarzy:

  1. haha ale fajne karteluszki :D Bardzo, bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne są! Jak dla mnie - zniosłabym z przyjemnością jeszcze większą liczbę zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  3. REWELACJA! Sama nie wiem, które bardziej się mi podobają! Wszystkie są cudowne, optymistyczne i takie pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. No pewnie, że warto było - karteczki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń