wtorek, 18 czerwca 2013

Dziękujemy Naszej Pani

Witajcie.
Zbliża się koniec roku szkolnego, wakacje, czas odpoczynku, ale.....
zanim oddamy się całkowitemu lenistwu, należałoby podziękować naszym nauczycielom za całoroczną pracę, pomoc, przyjaźń, wychowanie....

Na dziś przygotowałam albumik dla Pani nauczycielki z przedszkola, która rozstaje się ze swoimi podopiecznymi. Dzieci kończą edukacje przedszkolną i tak jak potrafią - dziękują swojej Pani za opiekę i kilkuletni trud nauczania. Wszystkie narysowały portrety swojej ukochanej Pani, a ja oprawiłam je w albumik:


Wykorzystałam: okładki A5, rameczkę,




i maleńkie serduszka, które przykleiłam obok każdego ze zdjęć uczniów.



Okładki zewnętrzne i wewnętrzne - oprawione są delikatnie, elegancko.


 Strony z rysunkami i fotografiami dzieci - są kolorowe, wesołe i nieograniczone - tak jak dzieci :)






Mam nadzieję, że obdarowana Pani Aldona - będzie zachwycona pracą i takimi chęciami dzieci :))
A mój wkład -niech będzie tylko dodatkiem, oprawą.

Pozdrawiam Was serdecznie

4 komentarze:

  1. Wspaniała pamiątka, z pewnością pani będzie wzruszona :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny!!! Na pewno będzie miłą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna pamiątka! PIękne wykonanie. A portrety cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna pamiątka już widzę zachwyt i wzruszenie Pani !!!

    OdpowiedzUsuń