wtorek, 28 maja 2013

Blejtram: Macierzyństwo

Nowości, nowości - to coś co uwielbiam. Zawsze jestem strasznie ciekawa nowych nowych produktów, a co najlepsze nigdy się nie zawodzę. Maja ma fajne pomysły i dobrze, że je realizuje. Chciałabym nawet prosić o więcej, częściej..... ale pewnie wtedy nie byłoby takich emocji :)))

Dziś przygotowałam pracę z nowymi tekturkami - takimi typowymi do scrapów, lub modnego ostatnio SMASHowania.
Zobaczcie koniecznie:
- zestaw journalingowy -słówka
- zestaw journalingowy - strzałki
- zestaw journalingowy - żarówka
- zygzaki
- gwiazdki
- serduszka

Ja jestem nimi zachwycona. Z racji tego, że jestem nieSMASHująca (jeszcze :)) ) wykorzystałam te tekturki do stworzenia mini blejtramu:


Tło zagruntowałam Primerem, pokolorowałam kredkami akwarelowymi, popsikałam glimmerem, niedbale odbiłam koronkowy stempel i pochlapałam czarnym tuszem kreślarskim.
Tak to się wyżywałam na biednej desce :))

Jednak zanim w ogóle zaczęłam się maziać mediami - na surowy blejtram nakleiłam strzałki:



Kiedy tło było już gotowe, wyschnięte - poszalałam ze ścinkami by ułożyć przestrzenną kompozycję:


Na koniec zostawiłam sobie ozdabianie, które często nazywam upychaniem :))
Z tekturek wybrałam maleńkie serduszko, najnowszą ramkę oraz żarówkę:



Ostateczne szlify, dołożenie kilku listków i włala :D


Tak oto powstał "scrap", któremu nadałam umowny tytuł: Macierzyństwo. Na zdjęciu ja i moje dzieci. Zrobiłam go sobie, dla siebie z okazji Dnia Mamy :))

Pozdrawiam Was ciepło i zachęcam do udziału w candy tu na blogu i na FB, gdzie można wygrać garstkę nowości CRAFTfun.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz