środa, 17 kwietnia 2013

Gościnna projektantka - Kwiecień 2013

Witajcie.
Dziś z wielką radością chcę Wam przedstawić 
Monikę znaną pod pseudonimem Galaxia




- naszą Kwietniową Gościnną Projektantkę.


Monika wygrała nasze ostatnie wyzwanie, którego nagrodą jest między innymi Gościnny Występ na blogu CRAFTfun.
Gratulujemy Moniko i oddajemy Ci głos :)

"Mam na imię Monika, w świecie blogowym tworzę pod pseudonimem Galaxia. Mam 25 lat, na co dzień studiuję, a w weekendy pilnie zgłębiam tajniki florystyki. Moje prace publikuję na blogu, który znajdziecie pod adresem: http://decufantazje.blogspot.com/
Rękodzieło towarzyszy mi od niemal 6 lat, zaczynałam od decoupag'u, potem narodziła się miłość do papieru.  Mojej pasji poświęcam każdą wolną chwilę, ciężko mi wytrzymać nawet jeden dzień bez tworzenia. Myślę, że można to podciągnąć pod uzależnienie, a ja jestem beznadziejnym przypadkiem ;-) 
 
A oto kilka prac Moniki:
 





Piękne, klimatyczne prace, prawda?

Na koniec same perełki, czyli 
przepiękny weselny komplet, składający się z pamiątki ślubu i księgi gości
ozdobione tekturkami CRAFTfun!



Serdecznie dziękujemy Monice za przyjęcie zaproszenia.
Zachęcamy do pozostawienia komentarza, w którym przywitacie naszą Gościnną Projektantkę.
Niech czuje się u na dobrze :)

Wszystkich zapraszamy do odwiedzenia bloga Galaxii, gdzie autorka prezentuje często niesamowite prace wykonane różnymi technikami.

Pozdrawiamy wszystkich serdecznie
Zespół CRAFTfun.

5 komentarzy:

  1. Piękne prace!!! Bardzo podobają mi się kartki ślubne :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziękuję, przede wszystkim za świetną zabawę! A Wasze tekturki są ekstra, jestem bardzo zadowolona z ich jakości i z pewnością nie raz po nie sięgnę :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace!!! A komplet ślubny - powalający!!! Świetny efekt daje połączenie szarości z taką żywą czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko cudne i dopracowane w najdrobniejszym szczególe! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycające prace! Baaardzo klimatyczne! Czekam na następne, a póki co lecę oglądać inne na blogu Galaxii :)

    OdpowiedzUsuń