niedziela, 13 stycznia 2013

Kurs na Czekokartkę - wyzwanie #12

Witajcie w naszym kolejnym wyzwaniu z kursem. Tym razem kurs przygotowała dla Was Aśko. Proponujemy Wam zrobienie kartki z kieszonką na czekoladę. Kurs przygotowany został w formie zdjęć z opisem. Mamy nadzieję, że tutorial będzie czytelny i zasypiecie nas pracami :D

Zaczynajmy zatem.

KURS na CZekokartkę:












Jeśli chodzi o ozdabianie to tutaj niczym Was już nie ograniczamy. Wykażcie się pomysłowością, kreatywnością, starannością i czym tam jeszcze chcecie :D

A teraz najprzyjemniejsza część, czyli oglądanie prac dziewczyn z DT. Oto jak poradziłyśmy sobie z trudnym Aśkowym wyzwaniem :D


stworzyła klimatyczną, lekko postarzoną kartkę urodzinową w brązach, stylizowa na styl retro.
Wykorzystała: motyla i piękny narożnik retro.

stworzyła energetyczną, bardzo kolorową czekokartkę, idealną by złożyć komuś życzenia z dowolnej okazji :)
Wykorzystała: dinozaura


stworzyła coś na wzór Walentynki.
Wykorzystała: sówkę


Natka
zrobiła kartkę uniwersalną wykorzystując w tym celu biedne kotki :) i niczego nieświadomy płotek



Na koniec kilka zasad dla przypomnienia:
1. Zgłaszacie dowolną ilość prac, związanych z tematem i według wytycznych podanych w kursie.
2. Zamieszczacie pracę na swoim blogu informując na jakie wyzwanie została wykonana, podajecie link do wyzwania w CF.
3. Wracacie tutaj i podajecie nam link do Waszego posta z pracą wyzwaniową, a nie do całego bloga.
4. Blogi z weryfikacją słowną komentarzy - nie będą komentowane. (Wybaczcie, ale to zajmuje bardzo dużo czasu, a na koniec okazuje się, że komentarz i tak się nie zapisał.)
5. Prace zgłaszacie poprzez żabkę. 
Czas na wykonanie pracy macie do 27 stycznia, czyli dwa tygodnie :D
Wyniki podamy  29-go stycznia - od teraz będą to nasze stałe daty przeznaczone na wyzwania - będzie łatwiej zapamiętać :)

W wyzwaniu wybierzemy 1 najlepszą pracę. Autorka pracy otrzyma nagrodę: zestaw ostatnich nowości, oraz zaproszenie do zaprezentowania się na naszym blogu jako Gościnna Projektantka. Przygotujemy też specjalny banerek.
Dodatkowo wyróżnimy jeszcze 2 prace - TOP2.
Zwycięzcy otrzymają nagrody niespodzianki: komplety tekturek.

Wszyscy uczestnicy wyzwania otrzymają 10% rabatu na jednorazowe zakupy w sklepie CRAFTfun. Przy składaniu zamówienia, w polu "komentarz" należy podać swój nick i numer wyzwania, w którym braliście udział.


 Serdecznie zapraszamy do wspólnej zabawy

Liczymy również na Wasze komentarze, w których wyrazicie opinie na temat naszych kursów.

 Niech moc tworzenia będzie z Wami,
Załoga CF



29 komentarzy:

  1. Super prace :)
    Chętnie wezmę udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy kieszonka może być inaczej zrobiona? Tzn tak żeby czekolada nie wypadała czyli na długość czekolady.

      Usuń
  2. Bardzo przydał mi się ten kursik bo jeszcze nie robiłam takiej kartki.Chętnie skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. stworzyłyście piękne inspiracje, Dziewczyny:*

    zachęcam wszystkich do udziału w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kurs i inspiracje dziewczyn :) Brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. albo nie widze ale czy trzeba użyć materiały od Was?

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie jest żaaaabkaaaaa? ;)

    http://malyos.blogspot.com/2013/01/czekoladownik.html

    Bardzo przyjemny i przyjazny kursik. Dzięki, Aśko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie widzę żabki...
    http://swidrygalkiblogspotcom.blogspot.com/2013/01/apetyt-na-czekoladke.html
    A czekokardki wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żabka już nam doskoczyła. Słabizna straszna i długo jej zeszło to skakanie :D

      Usuń
  8. Dziewczyny, dorzućcie prace do żabki, jeśli możecie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny i bardzo czytelny kursik - dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za prosty i wyrazisty kursik,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kursik. Może zdążę zrobić coś swojego, choć kartki robię bardzo rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  12. potwornie Wam dziękuję za miłe słowa odnośnie kursu. miałam stresa,że będzie beznadziejny,bo zdjęcia do niego pstrykałam przy fatalnym świetle,co zresztą widać. :|

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurs jest świetny, wszystko wychodzi świetnie, dopasowane jak ulał, dzięki przeogromne:) Ja zrobiłam swój czekoladownik bardzo szybciutko (tzn. formę, z ozdabianiem już dłużej się "grzebałam";)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurs jest bardzo czytelny i pożyteczny. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Aśko... Ty zrobiłaś kurs na czekoladownik...hmmm chyba jednak jestem dobrym nauczycielem:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurs bardzo czytelny, a ja korzystam z wyzwania, bo uwielbiam czekokartki!

    OdpowiedzUsuń
  17. NOOOO to sie nazywa przywłaszczenie cudzej pracy ...http://blog.ilowescrap.com.pl/2010/04/tydzien-w-ils-z-zielonooka-dzien-piaty.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Maggie, zarówno tekst jak i zdjęcia są przygotowane przez Aśko więc trudno tu mówić o przywłaszczeniu, pozdrawiam

      Usuń
    2. Witam,
      przed publicznym oskarżeniem kogoś, należy najpierw zajrzeć do słownika lub kodeksu, by nie użyć słów, których znaczenia się nie zna.
      Na pierwszym zdjęciu kursu napisałam, że jest przeze mnie "opracowany", a nie wymyślony. Nie przywłaszczyłam zdjęć, opisów ani sposobu ozdobienia kartki, nigdzie nie napisałam, że jest to mój autorski projekt czy posiadam do niego jakiekolwiek prawa. Pokazałam jedynie swój sposób tworzenia czekokartki.
      Pozdrawiam, Aśko

      Usuń
  18. Dziękuję za kursik :)
    Bardzo mi przypadł do gustu :)
    Jak na początkującą w karteczkach... hi hi :)

    Oczywiście w moim wpisie nie zapomniałam napisać,skąd pochodzi inspiracja :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    angelamasasolna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdecznie dziękuję za przygotowany bardzo starannie kurs. Po raz pierwszy zrobiłam właśnie 3 czekokartki- Dziękuję!!!
    http://stronacarmen.blogspot.com/2016/06/czekokartka.html

    OdpowiedzUsuń