niedziela, 16 grudnia 2012

Kartki piernikowe

Witami o zdrowie pytam.
Pytam, bo w ostatnim czasie otaczam się samymi chorowitkami. Mam nadzieję, że nie myjecie okien na mrozie -narażając swoje zdrowie.. ??

Ja się nie narażam, wręcz przeciwnie - wolę się grzać na zapas. Upiekłam więc pierniczki :)
Te prawdziwe i te papierowe - w postaci kartek świątecznych.
Zobaczcie sami. Wam też kojarzą się one z piernikami?


W pierwszej wykorzystałam nasz ReniferBand, który tylko lekko potuszowałam, dorysowałam oczy reniferom i naciapałam im czerwone nosy :D



Druga karteczka przedstawia tradycyjną szopkę/stajenkę. Wygląda jak narysowana lukrem :D



Trzeci piernik - z aniołem grającym na trąbie. Nie tknęłam go niczym :D



Bardzo lubię bogate kartki, ale w przypadku świąteczncyh - jakoś mi się nie sprawdzają.
Też tak macie?
Przypominam Wam o naszym wyzwaniu #11 i zachęcam do wzięcia udziału.

Na koniec mam dla Was jeszcze prawdziwe pierniczki :)


Pozdrawiam Was bardzo ciepło i przedświątecznie.


1 komentarz: