niedziela, 18 listopada 2012

Święty Mikołaju....

... czekamy na Ciebie już niecierpliwie. Dzieci listy wysłały, ale nie ukrywamy, że i dorośli też czekają z nadzieją na drobny prezencik :D
W związku z tym usiadłam i zrobiłam serię karteczek z Mikołajem, żeby nie myślał, że nie jest dla nas ważny.
Wykorzystałam tu całą kupkę Craftfunowych świątecznych tekturek. Zajrzyjcie do naszego działu Boże Narodzenie, a na pewno wybierzecie coś dla siebie. A w tym tygodniu pojawią się kolejne nowości!!!


Pierwsza seria - bordowa, a przepis na nią prosty: Mikołaj, tekturka z brokatem, gałązka i sznurek.


Zwróćcie uwagę na uroczą śnieżną rameczkę :)


Wybaczcie mi tym razem jakość zdjęć. Zrobiłam ich chyba milion i ani jedno nie wyszło dobrze. Albo tracę wyczucie, albo aparat.



Renifery i choinki - uwielbiam.


Druga seria - zielona. Przepis całkiem podobny: Mikołaj, wstążka, tekturka i delikatna gałązka.




Ja już zdążyliście zauważyć - w kartach świątecznych - stawiam na prostotę. Mam nadzieję, że takimi prostymi karteczkami zachęcam osoby niescrapujące do wykonania takich prac samemu - dla swoich rodzin.

Pozdrawiam Was ciepło i do... spotkania ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz