sobota, 6 października 2012

Już świątecznie...

Jak zobaczyłam stempelki w CraftFun w jednym z mety się zakochałam. Śliczny niepozorny reniferek śnieżynkowo przybrany. Pięknie prezentuje się na świątecznej karteczce. Zobaczcie sami :)


Cudności stempelek odbiłam na muzycznym papierze i wyciełam wykrojnikiem. Po bokach dodałam elementy tekturkowe z rozciętej ramki bluszcz.


A że lubię bardzo jak kartki są przestrzenne ta także jest niezłym grubaskiem. Każda warstwa podklejona jest kosteczkami 3d.





Ja niestety dziś nie mogłam świętować "Word Card Making Day", lecz CrfaftFun serdecznie zaprasza w swoje skromne progi i świętuje proponując darmową wysyłkę. ;)


Pozdrawiam ;)



1 komentarz:

  1. Świetna - stempelek ten i inne świąteczne też mnie zauroczyły :)
    Właśnie przymierzam się do wykonania pierwszych w życiu kartek na święta. Mam nadzieję, że uda mi się coś z tych cudowności kupić na koniec miesiąca...

    OdpowiedzUsuń