środa, 26 września 2012

Szczęśliwa Trzynastka

Witajcie!
Dzisiaj pokażę Wam urodzinowy zestaw, jaki wykonałam dla koleżanki mojej córki. Fajnie jest mieć uzdolnioną mamę, prawda? Jednym z powodów, dla których zajęłam się scrapbookingiem była właśnie chęć obdarowywania najbliższych niepowtarzalnymi upominkami ładnie opakowanymi z dołączoną pasującą do reszty kartką.


 Motywem przewodnim wykonanego przeze mnie kompletu są jabłka, bo właśnie mamy szczyt sezonu, ale i dlatego, że chciałam wszystko dopasować do właściwego prezentu - lusterka i długopisu, miałam też zestaw pasujących do nich naklejek.


Dobrałam odpowiednie papierki, tekturowe jabłko z tego zestawu oraz cyferki z tego.


 Dorobiłam tabliczkę z karteczkami samoprzylepnymi, którą można powiesić za wstążeczkę


lub umieścić na lodówce za pomocą kawałka maty magnetycznej.


Całość zapakowałam w torebkę, której integralną część stanowi tag oczywiście też z jabłuszkiem.


Pozdrawiam i życzę, żeby taka piękna jesień utrzymała się jak najdłużej


4 komentarze: