środa, 5 września 2012

Na chrzest dla dziewczynki

Witajcie wrześniowo!
Zostałam niedawno poproszona o wykonanie kartki na chrzest dla dziewczynki niekoniecznie w różach, za to w beżach i seledynach...


a ponieważ tag stanowiący główny element kartki zawiera nieco różowego, więc pozostałe papiery i dodatki  musiały być też trochę różowe, co mi zresztą zostało wspaniałomyślnie wybaczone:)


Koniecznym dodatkiem do kartki miały być bamboszki, których wierzchnią część pokryłam właśnie seledynowym tuszem oraz glossy accents, a spodnią podkleiłam papierem, całe ozdobiłam różowymi kokardkami z jasnozielonymi ćwiekami i kompromis został osiągnięty!


Na dole umieściłam stosowny napis pokryty tymi samymi mediami, co bamboszki. Nie jest łatwo przyklejać tak filigranowe elementy, bo zachodzi niebezpieczeństwo, że klej może nam spod spodu nieładnie wypływać. Ja to robię w ten sposób, że nakładam niewielkimi kropelkami klej magic, czekam chwilkę, żeby zgęstniał i dopiero wtedy kładę go delikatnie na kartce, gdy jeszcze trochę podeschnie można go lekko docisnąć.


Pozdrawiam

1 komentarz: