czwartek, 1 marca 2012

w przydomowym ogródku Ladybug...

... pojawiła się zielenina:p
Z utęsknieniem wypatruję wiosny więc postanowiłam ją skusić ziołowym ogródkiem na parapecie:)
Jednak mój Bojfriend nigdy nie wie co jest co i do rosołu potrafi sypnąć np mięte zamiast pietruszki to wolałam wszystko pięknie opisać:)



Idealnie mi przypasowały tabliczki , które potuszowałam lekko na brąz, a stempelkami napisałam nazwy ziół. Brzegi dodatkowo pokryłam crackle accents, a połówki zielonych kwiatków zrosiłam kropelkami glossy accents. Tabliczkę przywiązałam białym sznurkiem do doniczki:


I całość prezentuje się tak:


- tabliczki Craftfun 3 szt 1,99zł

-doniczka 1 szt 1,99 zł
-bazylia 4,99 zł
radość dla oka, smak dla podniebienia -bezcenne!
to mówiłam ja:
 


5 komentarzy:

  1. super:) prezentują się nieziemsko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają ;) I boyfriend się juz nie pomyli ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mówiłam już, że rewelacyjny projekt ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł!:-)
    Uwielbiam bazylię na mozarelli i pomidorze!;-)
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosty i efektowny pomysł! Ja zamierzam swoje doniczki zdekupożować wizerunkami odpowiednich ziół i jakoś nie mogę się do tego zabrać...

    OdpowiedzUsuń