czwartek, 29 marca 2012

przepiśnik z przekładkami

witajcie w czwartkowe popołudnie!
Jak wiecie mam słabość do kuchennych gadżetów! 
a ostatnio i do kulinarnych programów ;) i choć gotować nie lubię, to dobry przepis zawsze się przyda.
Więc zrobiłam grubaśny przepiśnik z przekładkami, na bazach okładek z przekładkami A5
na pierwszej stronie umieściłam część napisu Przepisy Pani Domu, które są dosyć duże więc zamieściłam jedynie samo słowo "przepisy". A u góry jest kilka kuchennych przyborów. Wszystko lekko postarzone tuszem i wycracklowane :)
a tak prezentują się przekładki, które opisane są ślicznymi słowami Kulinaria



na odwrotach przekładek i na części z nich z przodu także są kieszonki, na luźne przepisy czekające na wpis do przepiśnika

cały przepiśnik jest uroczo grubaśny, bo miedzy przekładkami jest po 50 kartek
mam nadzieję, że zacznę gotować - a dla tych co chcą połączyć gotowanie - a dokładnie parzenie kawki - i scrapowanie polecam USCRAPOWANYCH! czyli mój autorski projekt, którego Wasz ulubiony sklep Craftfun jest głównym patronem!

5 komentarzy:

  1. Dla siebie zrobiłaś? Zazdroszczę... bo ja to taki typowy szewc ;o)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby sobie, ale moja Mama coś mówiła... pewnie oddam:p

      Usuń
  2. Cudny :)
    Taką mam ochotę zabrac się za stworzenie takiego przepiśnika, że aż mnie skręca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie również, ale ja jak Madzik - taki szewc ;)

    OdpowiedzUsuń