niedziela, 5 lutego 2012

zespół DT odsłona piąta

już dziś będziecie mieli okazje poznać Magdę - znaną jako Madzik, która zasiliła szeregi naszej drużyny. Na co dzień prezentuje swoje prace na blogu Moje scrapowanie

Hmm - "Scrapowanie" wciągnęło mnie na maxa ;o)
Od czasu pierwszej karteczki - bardzo się rozwinęłam, nauczyłam się wielu rzeczy, codziennie szukam inspiracji w sieci.
Trudno mi przeżyć jeden dzień bez zrobienia czegoś, pocięcia papieru - to jak "nałóg" ;o)
Gdybym miała określić swój styl?
Kolorowy, z reguły delikatny, pastelowy, vintage, czasem retro, czasem..... No właśnie -wszystko zależy od mojego nastroju. Czasem próbuję nowych stylów: coś poniszczę, poszarpię, lub zrobię pracę mediową - ale w tym temacie wciąż eksperymentuję i ćwiczę.
Wykonuję różne prace - ostatnio głównie karteczki, bo uważam, że strasznie fajne jest dostawanie dowodów przyjaźni i pamięci. Robię je zawsze z wielkim zaangażowaniem.

W zeszłym roku zrobiłam swojego pierwszego scrapa, potem powstały 3 następne i teraz wiem, że będą kolejne. 
Uwielbiam tworzyć (mini)albumy - to one wciągają mnie bez reszty. Są tak mocno indywidualne, że wkładam w nie masę emocji, uczuć...

2 komentarze: