wtorek, 3 stycznia 2012

decoupage

czyli to co tygryski lubią robić najbardziej. Kocham powroty do decoupage,  może ostatnio nie za częste ale mam sentyment bo od tego zaczęła się moja przygoda z rękodziełem.
Herbaciarka jest przykładem na kolejne zastosowanie craftfunowych tekturek.
Do jej stworzenia użyłam drewnianej kasetki, na którą nakleiłam imbryk oraz filiżankę z tego samego zestawu. Spryskałam kilka razy werniksem w sprayu aby wzmocnić tekturkę. Na tak przygotowana powierzchnię położyłam ozdobną serwetkę. W ten sposób uzyskaliśmy efekt trójwymiarowości. Oczywiście kilkakrotne lakierowanie, ścieranie, lakierowanie, ścieranie, do tego ozdobny zembossingowany napis i  

...voila



po tekturki oczywiście udajcie się do craftfun, tam cała masa nowości !



3 komentarze:

  1. Taka sceneria i dobra herbata i ksiazka..yam
    citka-klotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt oszołamiający! I ta pięknie wkomponowana filizżnka, która nie od razu rzuca się w oczy...

    OdpowiedzUsuń